Man kan ikke andet end elske det...
Credit Suisse Group American D
Kurs +/-
13,14 0,00 17,62
HenneT
14-02-2018 08:25

Genial overskrift på artiklen:

“Credit Suisse CEO on controversial volatility trades: 'It worked well for a long time until it didn't'

Og et uddrag af artiklen:

“The Switzerland-based bank said it is experiencing no losses from its financial instrument — known as the VelocityShares Daily Inverse VIX Short-Term exchange-traded note (ETN), or XIV for short. Instead, it appears the fallout will be squarely borne by investors holding the product.

Sikke en overraskelse. Banken taber altså ikke noget, men det gør investorerne. Ja ja men så er alt jo godt. Og alt imens kan vi jo alle sammen sove trygt om natten for vi ved at bankerne jo kun vil os almindelige mennesker det bedste.

Alt er godt. Ingen fare på færde 😊!

/HenneT

https://www.cnbc.com/2018/02/14/credit-suisse-ceo-on-controversial-volatility-trades.html

Tjae...dybest set er alt på pengemarkedet bankernes legeplads, hvor de bestemmer reglerne. Vi kan råbe, at vi er ofre, men vi kan ogs&arin
AlanG 2
14-02-2018 08:42
@HenneT Jeg synes, at det er forkert at skyde paa Credit Suisse, ligesom jeg synes, at det er forkert at skyde paa shortere. De har bare stillet et pr
DeletedUser 0
14-02-2018 13:30
Og jeg saa forresten ogsaa overskriften paa CNBC og grinte ogsaa :)
DeletedUser 0
14-02-2018 13:31
Jeg synes skam også det er fint nok.    Det sjove er mere når man herinde læse, hvor seriøs og vigtig den ene banku
HenneT 1
14-02-2018 14:04