Dementi af ebola-historie om Bavarian
Bavarian Nordic A/S
Kurs +/-
175,20 0,29 165,70
hanern
13-08-2019 10:17

Jeg beklager, men det gik for hurtigt, da jeg kolporterede et referat af en artikel i The New York Times artikel om ebola-vaccine.

Det er IKKE Bavarian Nordics vaccine, det drejer sig om, men to helt nye eksperimentelle behandlinger.
Jeg beklager dybt over for alle og takker Theelefant for hans hurtige reaktion på ariklen.

Der skulle have stået følgende:

Omkring 90 procent af de patienter, der var inficeret med ebola, er blev helbredt med en to nye typer eksperimentelle vaccinet i Congo, skriver The New York Times. Derfor vil alle i Congo blive tilbudt vaccinen.

Citatet er fra dagens udgave af The New York Times:
"In a development that transforms the fight against Ebola, two experimental treatments are working so well that they will now be offered to all patients in the Democratic Republic of Congo, scientists announced on Monday.

The antibody-based treatments are quite powerful — “Now we can say that 90 percent can come out of treatment cured,” one scientist said — that they raise hopes that the disastrous epidemic in eastern Congo can soon be stopped and future outbreaks more easily contained."

Her er linket til artiklen. Det kræver et abonnement på The New York Times at læse det:

https://www.nytimes.com/2019/08/12/health/ebola-outbreak-cure.html?action=click&module=Top%20Stories&pgtype=Homepage

med venlig hilsen

hanern

NB Disclaimer: Jeg ejer selv aktier i Bavarian Nordic

Det erstadig ikke en vaccine.
kosmokrator 0
13-08-2019 10:20
Vec indgivelse af antistoffer til behandling af infektion opnås passiv immunitet: https://en.wikipedia.org/wiki/Passive_immunity   Der opn&
kosmokrator 1
13-08-2019 10:24
At det ikke er vacciner er vel et eller andet sted fint for Bava. Behandling med ingivelse af rekombinante antistoffer kommer ikke til at ske i stor s
kosmokrator 1
13-08-2019 10:28
Beklager igen. Det er en behandling. Og tak fordi, at du pointerer det kosmokrator.   med venlig hilsen hanern
hanern 0
13-08-2019 10:32
Har ikke selv Bava, men så for få minutter siden et klip i svensk TV4 om et "gennembrud" i kampen mod Ebola, og håbede naturligvis d
Talata 0
13-08-2019 18:29
Hvis man søger på firmet regeneron.com/pipeline så ser man, at de har en antistofbaseret Ebolavaccine i fase 3. Det kunne godt være dødsstødet for Bav
levest 0
13-08-2019 10:28
DET ER IKKE EN VACCINE!   Det er passiv immunitet, se ovenstående. Der vil stadig være brug for en vaccine.   Disclaimer har IKK
kosmokrator 2
13-08-2019 10:31
Beklager fejlen. Ikke en vaccine, men en kur!
levest 0
13-08-2019 10:35
REGN-EB3 er et mix af tre antistoffer og er til behandling af ebola ramte patienter, mens Janssen/BNs vaccine er til raske, således at de ikke f
Sukkeralf 6
13-08-2019 10:38
Der er også rimelig stor forskel på, at du skriver " Derfor vil alle i Congo blive tilbudt vaccinen", fremfor "all patients", som der st&a
Exquisite 0
13-08-2019 20:38
Janssen og Bavarian vaccine er mig bekendt den bedste på lantidsvirkningen - ulempen er der skal to vaksinationer til med mellemrum - når dette er på
Enkommentar 0
13-08-2019 21:48
En børsdag til Q2 regnskab... det bliver sku interessant at høre hvad de har at sige om RSV, lidt mærkelig der intet er kommet frem. Jeg ser uændret p
Enkommentar 1
13-08-2019 22:56